mandag den 27. juli 2009

LibraryThing

Jeg har lært mange ting i dette 10 tings forløb - både om de forskellige services på Internettet men også lidt om mig selv. Jeg har f.eks. opdaget, at jeg har oprettet en konto på ufattelige mange sider, som jeg ALDRIG bruger. Derfor overraskede det heller ikke, da jeg kunne trylle et login frem på Librarything.com. På min konto var den en gammel bogliste, der trængte til en omfattende opdatering. Det har jeg så kastet mig over, indtil nu uden de store problemer. Jeg synes, siden er overskuelig og hvis det kniber, har jeg jo vejledningen at støtte mig til. Jeg har tilføjet forsider, givet stjerner og forsøgt at finde mine venner og skabe et netværk på siden. Det sidste havde jeg problemer med, men af omveje fandt jeg et par stykker. Hvis I vil være ven med mig, kan I finde mig som Louise79.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar